Meld je NU aan voor onze workshop op 8 juli a.s.

Blog

Verhalen van klanten


Vrij

Hij had er al vaker over gehad. Eigenlijk al een paar jaar maar was op de een of andere manier niet tot actie over gegaan. Tuurlijk, hij had links en rechts informatie ingewonnen over hoe en wat maar kwam daar niet verder mee. 

Lees meer »

De Gouden Schakel naar een makkelijker leven

Mijn eerste kennismaking met De Haan was in een klein kantoortje op een woonvorm waar zij leidinggevende was en ik kwam solliciteren. Al vanaf het eerste moment voelde ik een klik. Onze wegen scheidde nadat zij in een arbeidsconflict kwam en ziek werd.

Lees meer »

Oud Zeer

Met de datum van mijn pensioen al op papier kwam ik tot het besef dat ik nog wel wat “oud zeer” op te ruimen had. Ik wilde dat graag voor mijn pensioen hebben gedaan zodat ik het daar kon laten waar ze ook waren ontstaan: op mijn werkplek. Daar heb ik in totaal 36 jaar gewerkt.

Lees meer »

Mijn manier is de beste

Ruim vier jaar geleden had ze burn-out klachten, deze klachten kwamen voort uit haar werk. Al jaren gaf ze aan bij haar collega’s en haar leidinggevende dat het niet goed ging op het werk. Hier werd niets mee gedaan en uiteindelijk kwamen de burn-out klachten om de hoek kijken, hier heeft ze gesprekken over gehad wat een beetje geholpen heeft. Het rotterige gevoel bleef echter sluimeren. 

Lees meer »

Drempelvrees voor coaching

"Ik wil wel mijn verhaal vertellen maar anoniem!" zegt hij lachend. Zo vrolijk als hij nu zijn verhaal vertelt was hij de laatste periode zeker niet. Hij zat al maanden, zeg maar een jaar niet zo lekker in zijn vel."Ik lag met mezelf overhoop en wist niet wat voor hulp ik moest zoeken" is hoe hij zijn situatie verwoord. Gelukkig nam hij een kennis in vertrouwen en deze gaf hem de tip om Sanders en De Haan te benaderen. Elke keer als het ter sprake kwam twijfelde hij of het wel bij hem zou passen. Zou het niet te zweverig zijn?En zoals dat gaat deed de bekende druppel de bekende emmer overlopen. Privé gebeurde er zoveel waardoor hij is gaan bellen. Als het niks zou zijn had hij het in ieder geval geprobeerd. "Ik had privé de boel niet meer op orde, gedoe met mijn ex en zo"In dat eerste telefoongesprek was hij gelijk to the point. Het mocht niet te zweverig zijn want daar houdt hij niet van. Daar kan hij geen kant mee op. Toen ik had uitgelegd hoe we te werk gaan wilde hij de gok wel wagen en de eerste sessie werd nog diezelfde week gepland. Voor hem voelden die eerste gesprekken als een uitlaadklep. Hij kon zijn verhaal kwijt, vertellen wat hem dwars zat wat hem weer lucht gaf. 

Lees meer »

De welbekende druppel

Ze belde zelf want ze had hulp nodig. Haar leidinggevende had haar meerdere opties aangereikt en ze had haar besluit genomen. Bij Sanders en De Haan wilde ze zijn, dat voelde goed.

Lees meer »

Een nieuw patroon

Al meerdere keren is er contact, ze is HR-adviseur bij een prachtige organisatie. Ze overlegt en kijkt samen met ons of de desbetreffende persoon baat zou hebben bij een individueel coaching traject. De sfeer tijdens de gesprekken is altijd duidelijk en prettig. Ze belt en ja; ze wil graag een coaching traject overleggen en nee; dit keer niet voor een medewerker. Nee, dit keer is het voor haarzelf.

Lees meer »

het kopje thee

De professor arriveerde bij het huis van de zenmeester en al jubelend over alle titels en diploma’s die hij gedurende zijn lange jaren van studie verworven had, stelde hij zichzelf voor. Vervolgens vertelde hij de zenmeester wat de reden was van zijn bezoek, namelijk het leren van alle geheimen van de zenwijsheid. 

Lees meer »

Wist je dat?

Beide dames ken ik al een kleine 10 jaar. Sanders als mijn locatiehoofd en de Haan als moeder van een klasgenootje van mijn zoon en later kreeg het de titel vriendin. Beide dames hebben een rugzak vol kwaliteiten in hun bezit!

Lees meer »